EVENIMENTE

4 bilete la un Master Class cu Maria Arbatova

[media id=52]

Eu am citit-o pe Arbatova vreo 10 ani in urma. Nu pot sa ma pronunt 100% in favoarea ei.Or eu eram prea tinara, or ea este prea feminista pentru mine.Mi-a placut cum scrie si m-a impresionat modul in care a invatat sa se detaseze de probleme (pofighismul). Acum incep sa o inteleg mai bine, dar nu cred ca m-as inscrie in armata D-ei sale. Stiu ca are un seminar foarte interesant.Unul in care comunicarea interactiva cu publicul devine, intr-un moment dat, atit de interesanta si captivanta, incit te simti vinovata pentru faptul ca nu te implici si tu. Ofer 4 bilete la acest eveniment in schimbul celor mai curioase raspunsuri la intrebarea: Ce i-ai face unei feministe, care ti-ar spune ca omul cu care traiesti este un bou, iar tu meriti mult mai mult de la viata?

Master Class Maria Arbatova:5 decembrie 2009, Ora 17:00, Sala cu Orgă

 

Casa Sălii cu Orgă: 22 25 28

Pentru bilete: 079 505 506

(nu uitati sa spuneti ca de la mine:)) si sa nu incerce acum unii sa ma rectifice, pentru ca stiu cum se spune corect.

 

Comentarii

Previous Post Next Post

61 Comments

  • Reply Andrei 27 November 2009 at 00:44

    Pai cum se mai spune in popor “Femeia este oglindirea barbatului”.

  • Reply Doina 27 November 2009 at 09:07

    Nata,

    Bunica mea mereu zice : “Dumnezeu imperecheaza un bou si o belea”. 🙂 I-as zice acelei feministe ca are dreptate.:) Dar vorba aia, daca n-ar fi el bou eu nu mi-as mai permite sa fiu o belea.:)
    Ei, dar sa fim seriosi. Eu totusi cred ca intr-o relatie ambele parti poarta vina si responsabilitatea pt tot ceea ce li se intampla. Nu exista VICTIMA.

  • Reply aurasu 27 November 2009 at 09:11

    As analiza pozitia si pareria ei..din punct de vedere “feminist”.

  • Reply Aliona 27 November 2009 at 09:27

    I-as raspunde c-o intrebare: da ce poate fi mai valoros in viata decit fericirea traita alaturi de omul drag?!

    • Reply Aliona 27 November 2009 at 12:55

      sa fie el chiar si un bou, la urma urmei 🙂

  • Reply E.T. 27 November 2009 at 09:30

    Noi toate meritam ce-i mai bun, insa nu intotdeauna “cel mai bun” este si de calitate.Fiecare dintre noi, sexul frumos, stim mult prea bine ce-i mai bun pentru noi fara sa ne “sugereze” cineva.O femeie adevarata care se respecta la sigur n-o sa permita sa se spuna despre ‘partenerul ei” ca este un bou.Daca lasi asa impresie si o sustii inseamna ca si tu faci parte din aceasta categorie.Poate ar fi cazul sa-I propui Doamnei Arbatova un master class la acest capitolu.

  • Reply tanea 27 November 2009 at 11:38

    Nu e nimeni in drept sa-ti masoare ce meriti si ce nu meriti ,ce tinzi,ce visezi,da poate eu un bou si am cautat toata viata ,despre gusturi nu se discuta iar afirmatia in cauza nu e decit parerea acelei feministe.
    Viata e data la toti dar cursul trairii ei e diferita in dependenta de ratiunea si aspiratiile fiecariua.Daca eu linga “boutzul ” meu ma simt regina de ce as cauta un leu linga care sa fiu furnicuta si atit.Imi cunosc atuurile si principiile dupa care imi traiesc viata si dupa pronosticul meu care nu da gres niciodata sunt sigura ca in maxim 5 ani “boul” meu se va tranforma intr-un TAUR super frumos ,bogat si destept.Sper sa nu-mi mai vii cu astfel de sfaturi Draga Feminista 😀

  • Reply Renata 27 November 2009 at 12:32

    “Sa’ncepem de la sfarsit:
    De unde ai Tu sa shtii ce merit Eu?
    Si ce’ar insemna dupa tine un Barbat – Bou?”

    Nu tre’ sa fii savant ca sa stii ca meriti tot Binele din lume! Doar ca “Binele” asta e fff diferit pt fiecare…
    Iar Barbatul meu n’are de unde sa fie Bou, decat doar in cazul in care si eu m’am lasat sa fiu (iertatsi’ma) Vaca.

    Propun fiecare sa’si vada de viatza lui si de “boul” pe care’l ingrijeste! Suntem destul de maturi ca sa putem singuri hotara daca merita ori nu.

    P.S.: O Feminista ce fel de Barbat are (de obicei)?

    • Reply Luna 27 November 2009 at 15:00

      O femenista deobicei nu are barbat, sau are mai multi dar pentru o perioada scurta de timp 🙂

    • Reply Nica 27 November 2009 at 16:25

      Renata, la intrebarea ta: o feminista nu are barbat, si chiar daca-l are deobicei nu este satisfacuta in nici un fel de tot ce este barbatul ei:)!

      • Reply Nata Albot 27 November 2009 at 20:29

        Nu sunt de acord cu tine. Arbatova a avut 3 soti. Ultimul este din India. Calatoreste cu el peste tot. Chiar si in Moldova vor veni impreuna.

    • Reply E.T. 27 November 2009 at 16:39

      Un bou.:)

    • Reply posmotrel 27 November 2009 at 16:53

      vibrator.

    • Reply Renata 28 November 2009 at 15:51

      :)))) toate raspunsurile sunt fff aproape de adevar(parerea mea), dar vreau sa cred ca exista si exceptii! Imi doresc din tot sufletul sa cunosc vreo Feminista care totusi NU URASTE BARBATII si poate sigur si tare sa zica “Sunt cea mai fericita si implinita!” 🙂

  • Reply NATY 27 November 2009 at 12:49

    Da ..o intrebare complicata.Sa fim Realisti,foarte des in momentul cind vedem o pereche ne facem o parere despre El si despre Ea ,si foarte des putem spune ca El este mai bun sau invers Ea nu merita asa ,,Bou”,dar eu cred ca fiecare sac isi are cirpala lui ,si atita timp cit Ea nu observa ca are un Bou alaturi ,inseamna ca ea este cea mai bunisoara Vacuta a lui.

  • Reply Helga 27 November 2009 at 14:25

    O feminista adevarata tre sa aiba neaparat in posesie un barbat si de fiecare data acesta e mai bun ca precedentul ,dar cu mai mic potential dekit urmatorul, in asa fel k ajungind la 40 de ani sa fie absolut sigura k she is the best si dupa lungi peregrinari in cautarea aluia ce va intelege asta si sa-si priveasca in ochi sotul , cel mai obisnuit dintre barbati, si sa se gindeasca -oare de ce il iubeste ?..- dar sa nu-i intereseze nici pe unul dintre ei raspunsul, doar sa stea ,tininde-se la brat si sa priveasca amindoi cum poarta vintul frunzele prin parc…

  • Reply diana g. 27 November 2009 at 14:26

    cuplurile se merita 🙂

  • Reply Lena 27 November 2009 at 14:27

    Ar invita-o in ospetie sau poate sa petrecep una din zilele de odihna impreuna cu familia.Cu conditiea ca face parte din cercul cunostintelor.La o feminista necunoscuta (cu tot calmul care mi lar permite pentru moment) ear recomanda sa nu judece.

  • Reply Nona 27 November 2009 at 14:50

    Cred ca feministele nu sunt Implinite ca femei si sunt posibil FERICITE…sau nu…. ??? noi cele care traim cu « boi » suntem Implinite ca femei si chiar uneori foarte FERICITE ! Roaga persoana in cauza sa puna aceste situatii pe o balanta si sa fie sincera : ce va alege ? 

    P.S. sunt si eu curioasa sa aflu ce fel de barbat are o feminista?

  • Reply Viorica 27 November 2009 at 15:07

    O femeiusca buna din barbat bou , face ou. Iar din ou iese un Om Nou !
    Si asa pana la adanci batraneti 🙂

  • Reply Luna 27 November 2009 at 15:09

    Bou? Cred ca atzi vrut sa spuneti un Taur? Da, e cam incapatinat, dar e maret si voinic. De ati shti si ce blind poate fi…

  • Reply galy... 27 November 2009 at 15:12

    Eu cel putzin am un “bou” la casa si ferice de cele care mai au si au destula intelepciune si imaginatie sa-i tina la casa, pentru ca fara ei ar fi trist si monoton. In plus fiecare din noi isi face singura alegerea “boului” si nu-i poti judeca numai pentru faptul ca ” boul” tau a plecat la vecina.
    de fapt, nu cred ca cineva ar indrazni sa-mi spuna ceva la adresa sotului meu, pentru mine “familia este o carte inchisa”si nu fiecare are acces la filele ei.
    o zi buna tuturor si aveti grija de familiile voastre!

  • Reply Natalia 27 November 2009 at 16:09

    “Sotul meu e bobul de griu
    pe care l-am gasit in neghina din juru-mi,
    la o etapa a vietii.

    Da, eu merit ceva mai bun, deaceea
    si ramin cu el. Ca sa-l ajut sa se ridice.

    Si imi doresc sa devin mama de baiat ,
    sa cresc un barbat adevarat ,
    sa ridic barbatul in ochii femeii ,
    sa las fara replica asa feministe ca tine.”

    c-am asa i-as raspunde
    si m-as intoarce si as pleca.

  • Reply TaNYA 27 November 2009 at 16:39

    Imi place sa ascult, asa ca atunci cind cineva imi da sfaturi, macar ca se intimpla tare rar, imi place sa ascult, e interesant sa auzi cum percepe cineva ceea ce ti s-a intimplat, si iti da sfaturi. Daca tin cont de ele, deja e altceva. Se intimpla sa cunosc tare multe femei “feministe”, si cel mai ciudat e faptul ca de obicei ele sunt cele care au alaturi un “bou”, nu vreau sa jignesc pe nimeni dar, de obicei ele sunt cele care sufera ca au avut experiente nu tocmai placute, si zic “lasa-l ca meriti ceva mai bun” dar daca mi-ar zice cineva ca barbatul de linga mine e un bou, cred ca as ride, acum depinde si de dispozitie, bou? hm, uneori cind ma enervez, in gind cred si eu ca e un bou, da evident nu o zic, asa ca nu cred ca m-as supara, deoarece atunci cind cineva zice despre cineva ca ar fi “bou” inseamna ca a ajuns la aceasta concluzie deoarece tu i-ai zis ceva care a facut-o sa creada astfel, asa ca………vreau sa fiu inteleasa corect, nu as permite nimanui sa ii jigneasca pe cei dragi, da la chestia cu “bou”, nu pot decit sa RID, sorry. La afirmatia ca merit mult mai mult de la viata, nu pot sa zic decit, eu sunt cea care imi fac viata asa cum e, eu aleg ce vreau, eu decid ce sa fac, si cui sa ii permit sa doarma in patul meu, niciodata nu am fost de acord cu afirmatia, ca merit mult mai mult de la viata, deoarece viata imi ofera consecintele la ceea ce fac eu, eu astept multe de la mine, nu de la viata, si daca aleg sa fiu cu cineva, inseamna ca asa mi-i bine mie, si e cel cu care vreau sa fiu, e cel mai bun. La chestia ca merit mult mai mult, e placut sa auzi ca esti atit de buna ca meriti mult mai mult. De un lucru sunt sigura, ca si Hakamada si Arbatova sunt acele feministe care sustin ca barbatii sunt “boi”, a inceput sa imi placa cuvintul asta::::::))))))))

  • Reply Nica 27 November 2009 at 17:00

    La intrebarea Natei: “Ce i-ai face unei feministe, care ti-ar spune ca omul cu care traiesti este un bou, iar tu meriti mult mai mult de la viata?”

    Cred ca e important ca fiecare din noi sa fie capabil sa nu ajunga la discutii cu ‘altii’ despre Cu Cine sau Cine este omul cu care traiesti.

    Am avut ocazii sa vorbesc cu feministe din astea inraite de tot, atit la noi cit si peste hotarele tarii, si ceea ce stiu sigur ca ele nu au de cele mai dese ori pozitia lor personala, ci doar copiaza niste modele de comportament si content. Ele urmeaza niste “patterns” (modele) ale altcuiva, fara sa poata deseori argumenta pozitia fata de un lucru sau altul.

    Asa ca in fata unor astfel de persoane nici prin cap nu mi-ar da sa discut despre viata mea personala:)!

    Un sfirsit de saptamina frumos!

    • Reply Renata 28 November 2009 at 15:47

      Sa nu exageram :),nu sunt de acord cu replica:

      “[..] feministe din astea inraite de tot [..] nu au de cele mai dese ori pozitia lor personala, ci doar copiaza niste modele de comportament si content.”

      Ele in tocmai ca se deosebesc de altele prin personalitatea lor! Isi au pozitia lor, la care nici gand sa renunte si ,mai mult ca atat, de obicei incearca s’o impuna si altor femei..(de dorit ,la toate!) 🙂 Feministele se conduc dupa careva principii de viatsa un pic mai (as zice eu) ciudate (pt ca pana la urma barbatul a fost creat sa fie Barbat ,dar nu un animal de companie). De felul lor sunt materialiste si tot ELE sunt Capul familiei, nu pt ca asa vor ele ci pt ca isi aleg barbati mai slabi decat ELE…iarashi ,nu pt ca ele asta vor ,ci pt ca doar barbatii slabi suporta un astfel de “fenomen” :)…si pana la urma si pe ei ii depaseste!..iar ELE, nevoite sa’si skimbe (din nou!) barbatul, sfarshesc in singuratate..

      Vorbesc din propria experienta. Toata viatsa am avut o feminista sub nas … din cauza careia riscam si eu sa devin “una inraita”…Acum ma tratez. :))

      Si totusi vreau sa cred ca mai exista Feministe demne de respect! 🙂

  • Reply :) 27 November 2009 at 17:02

    As incuiao intr-o incapere cu un barbat timp de 1 an , si apoi as mai rugao o data sa imi spuna daca e de aceeasi parere. (deoarece presupun ca nu mi-ar zice numai mie, ea avind impresie generala ca toti barbatii sunt “boi”) :”) , daca ramine de aceeasi parere, atunci “ne sudiba” sa transform o feminsta intr-o femeie “obisnuita”, dar nici ea pe mine in feminista nu va reusi, 🙂 mai ales printr-o afirmatie.

  • Reply MARY 27 November 2009 at 17:18

    Acum citeva luni, chiar eu personal i-am spus unei persoane foarte apropiate mie – ca ea nu merita sa aiba in preajma ei asa sot. Am fost martora unui gest facut de sotul cu pricina, am incercat sa previn un abuz. Situatie care m-a socat, m-a lasat fara replica si m-a facut sa-mi schimb totalmente atitudinea fata ce acest om. Era un gest, care pentru mine, ca femeie, este cel mai josnic ce ar putea sa-si permita un barbat. Ca sa deshid ghilimelele – era propriul meu fin, ce s-a purtat josnic cu fina mea, mai mult ca atit in prezenta mea …
    Citeva zile in sir dupa cazul respectiv am discutat cu ea, i-am argumentat ca un abuz naste un al doi-lea, daca nu iei masuri CATEGORICE. Unicul lucru ce am rugat-o. sa nu-l ierte atit de repede (ca s-a mai intimplat), sa-i dea omului destul timp sa-si dea seama ce a facut si ce are de gind sa faca in continuare. Iar ea, sa inteleaga – are nevoie de un asa sot sau nu. Si daca nu – nu este nimic grav – nu-i leaga vre-un copil, ambii sunt tineri si ar putea incepe o alta cale de sinestatator. Poate n-a fost corect din partea mea ca le eram nasa, dar ca femeie, cu experienta conjugala de 12 ani, mi-am permis sa-i spun acest lucru.
    Toata istoria s-a terminat cu faptul ca… ea l-a iertat peste doua zile. Iar eu am ramas vinovata – ca le-am sugerat sa divorteze. Mai mult ca atat, am fost tachinata de sotul meu ca nu trebuia sa ma implic, ei se cearta, ei se impaca, iar eu voi ramine vinovata.
    Au trecut luni dupa acest caz, dar nici pina astazi nu cred ca am procedat incorect, si de s-ar intimpla repetat, as proceda la fel.
    … Dar poate nu am dreptate!? Nata, cum ai fi procedat tu? Ce sfat le-ai fi dat finilor mei?
    Poate Maria Arbatova stie raspunsul la aceasta intrebare?

    • Reply C. C. 28 November 2009 at 00:58

      O situatie cunoscuta…
      Sotul tau are dreptate, dar nu pina la urma.
      Esti nanasa, si sa stai pasiv si sa privesti ce obraznicie face finul – nu se poate…
      Mai intii de toate sa nu permiti finului sa se comporte astfel in fata ta. Daca nu-si respecta nevasta, atunci sa aiba putina rusine si respect fata de tine. Si dupa ce se vor limpezi apele, sa ai o discutie serioasa cu el in privat anume (si nu numai) despre acest lucru. Expune-ti parerea. Afla motivul.
      Dar cu fi

    • Reply C. C. 28 November 2009 at 01:19

      ….. dar cu fina – sa se gindeasca si sa analizeze bine, sa faca ceea ce simte ea ca-i mai bine pentru ea, ca daca vrea schimbari atunci sa faca o decizie si ca numai ea are dreptul sa decida …. si cel mai principal, ce nu ar decide ea, tu, ca nanasa, o sa-i fii alaturi.
      Oricum sint situatii diferite, cupluri diferite…. si e complicat sa dai asa simplu sfaturi, dar sa-i fii alaturi, sa-i asculti, sa te dai cu parerea, daca te intreaba – ar fi, dupa mine, cel mai corect.

    • Reply Light 30 November 2009 at 17:20

      Sint deacord ca atzi reactzionat,pt asta si sintetzi nasha)dar nu si cu faptul ca atzi dat sfaturi din punctul D-voastra de vedere adica cum ati fi procedat anume D-voastra…..Daca el s-a purtat cu ea in asha mod e datorita faptului ca intr-o oarecare masura ea ii permite acest lucru si e de intzeles in ce sens ii permite,nu merge vorba ca nu se stimeaza pe ea sau ceva de genu acesta….e vorba de o alegere ! Din propria ei experientza femeia a tras anume asha concluzie! Si a ales sa il ierte decit sa se desparta sau cine stie care alta varianta ar fi fost ,
      Punctul D-voastra de vedere este clar,atzi vrut sa o protejatzi pt ca cum n-ai da va pasa…
      Dar cum ramine cu el? nu mai are nici-o shansa ?de corectare?
      I-ati cununat pe ambii, atzi luat asupra D-voastra o “raspundere”
      Si daca a gresit nu mai are iertare?
      Poate in cazul acesta sfatul D-voastra trebuia sa fie indreptat anume in directzia lui?
      Cel mai usor este de a ruina,de a dezbina,de a distruge!
      Si asha o intrebare: daca ar fi procedat anume asha ,o persoana foarte apropiata D-voastra,de exemplu copilul,sau chiar sotzul, in asha caz care avea sa fie actziunea D-voastra?
      Sa nu ma intzelegetzi greshit nu va acuz ,si nici intr-un caz nu ii tzin apararea acestui om, si faptei lui,
      Doar ca am vrut sa spun ca este cel mai usor de a rezolva o “problema ” prin a nu o rezolva defapt….
      La ce se mai vind cartzi la ce se scriu atitea articole,la ce se dau atitea intrebari referitor la cum sa construeshti o relatzie sau ceva de genul acesta daca solutziea de fapt e atit de simpla : “sa te despartzi” ….
      Eu cred ca o femeie invingatoare nu este cea care se fereshte de obstacole “mergind po trupam” doar pt ca i s-a atins orgoliu! Dar cea care reusheste sa pastreze caminul creat de nai de zile doar pt ca vede un sens si o directie indreptata spre bine si spre mai bine!Chiar daca astazi pare imposibil!
      Succese tuturor

    • Reply Nata Albot 4 December 2009 at 10:12

      Unui barbat poti sa-i ierti absolut orice mirsavenie in afara de violenta. Cine depaseste aceasta limita o data, este predispus spre recidive. Asa ca as fi reactionat si procedat la fel ca si tine, fara a sugera un eventual divort.

  • Reply C. C. 27 November 2009 at 18:13

    Mi-ai ridicat dispozitia cu aceasta intrebare….
    Nu i-as face absolut nimic. As ride cu pofta… si i-as spune ca ma voi gindi neaparat la cele spuse… si in genere – la ceea ce sa fac mai departe cu viata mea impreuna cu acest “bou”….
    Eu, nefiind feminista, nu cred ca am fi ajuns totusi la un numitor comun intr-o discutie cu o asa feminista inraita ca M. Arbatova. Defapt, nici nu as fi incercat sa intru intr-o polemica cu dumneaei.

  • Reply Irina 27 November 2009 at 19:35

    Eu i-as spune sincer ca a fost si dorinta mea de a fi impreuna si ca nu regret acest lucru,ca l-am cautat mult , sunt fericita alaturi de el si profit de orice clipa petrecuta impreuna.Poate k e un “bou”,dar eu il apreciez pentru felul lui de a fi, pentru ca el este Eroul meu !

  • Reply Light 27 November 2009 at 21:00

    Pt o feminista toti sint “boi” dealtfel nu ar fi devenit ea “feminista”
    Dar daca si are pe cineva in viatza ei e doar pt a se auto-afirma!

  • Reply cristina 27 November 2009 at 21:20

    Fii si tu mai prudenta:) vorbesti despre drepturile tale si te imbraci in rosu!!! 🙂

  • Reply TaNYA 27 November 2009 at 21:42

    da ce aveti mai fetelor? faptul ca cineva ar zice ca sotul meu e un bou nu inseamna ca asa este, toate ati inceput, cu fraze prostesti de genul, e “bou”, nu e, dar e al meu si e bun asa, ce aveti mai femeilor? daca cineva ar zice asa de iubitul meu, fie as ride, sau as zice ca nu e, fara argumente, caci pentru a sti ca nu e bou, nu e nevoie de argumente, ca nu is timpita sa fiu cu un bou, dar in nici un caz nu as zice, ca “Poate k e un “bou”,dar eu il apreciez pentru felul lui de a fi”, hei nimeni nu e in drept sa zica ca e un bou, da si daca o face, nu inseamna ca si tu tre sa accepti asta, reactionati toate, ceva de genul, e bun, e rau, da e al meu, hei ce ati patit? eu nici intr-un caz nu i-as sari in cap unei femei care ar zice ca iubi al meu e bou, da nici nu i-as spune “da fie”, da e al meu il iubesk, el nu e bou, poate ma enervez si cred ca e asa, da nu inseamna ca daca o spune oricine accept ca e asa, ce vaeti? ori aveti toate alaturi niste “boi” pe care ii acceptati?

  • Reply "aliona" 27 November 2009 at 21:43

    “…barbatii pentru femeniste toti credca sunt boi,asta ar insemna imperfecti,sau delok ideali,iar barbatul de linga mine daca este un bou e bine,atunci ma simt norokoasa caci daca ar fi perfect si ideal ,eu mas simti cam prost…:-)))”

  • Reply cristina 27 November 2009 at 21:50

    Simone de Beauvoir a fost mai inteligenta decit tine mai intii s-a maritat cu un bou pe nume Sartre si dupa asta s-a apucat de feminism!:)

    p.s : eu nu sunt de acord cu feministele, desi la inceput erau femei intelepte ( luptau pentru dreptul de a vota, dreptul de a invata)… cu timpul s-au dus cu pluta:)

  • Reply burlacika 27 November 2009 at 23:04

    Nu I-ash raspunde nimik.

    L-ash imprumuta.

  • Reply daniela 27 November 2009 at 23:48

    cu siguranta i-as da dreptate…:) sunt o persoana care nu intra in polemici de la asemenea fleacuri…indiferenta- cea mai buna arma 🙂

    nu pot sa nu-mi aduca aminte de un fragment din una din preferatele mele poezii eminesciene:

    “Spune-mi cum că faţa o mască e de ceară
    Şi mai mult o să crească iubirea mea amară!
    Că-n lupanar văzut-o-aţi jucând, bătând din palme,
    Şi o să-mi par-un înger, în gândul lui cu psalme!
    Spuneţi de ea tot răul de vreţi să-nnebunesc:
    Că-i heteră, un monstru, că-i Satan¬ o iubesc! “

  • Reply Nadia 28 November 2009 at 12:11

    Ce i-ai face unei feministe, care ti-ar spune ca omul cu care traiesti este un bou, iar tu meriti mult mai mult de la viata?

    as vrea sa ascult argumentele ca sa-mi fac o parere )) ma duc sa google-esc ceva despre dinsa,
    o zi buna!

  • Reply elena 28 November 2009 at 12:48

    ffiecare om are “metrul lui” in a masura ceva in viata ..iar sfaturile pt mine ..nu ar trebui sa existe ..ci doar pareri ..iar daca ea are chef sa fie cu un bou ..e problema ei ..si daca se simte fericita ..e dreptul ei sa fie asa ….

  • Reply Adri Z. 28 November 2009 at 13:41

    Replica mea ar fi: “Boul adevarat are 4 picioare, barbatul meu are doua – ynseamna k totushi are trasaturi umane”.
    Nu m-ash fi certat cu feminista, pt k fiekre are parerea sa shi nu cred k emotziile sporite ar fi convins-o. De fapt, eu cred k fiece barbat e “bou” yn felul lui shi femeia, kre manifesta shi ea uneori calitatzi de patrupeda, yl accepta pe yncornoratul agreabil pt sine. “Vse my tvari na etoi zemle” i “u kajdoi tvari est’ po pare”, eu ymi iubesc “tvaryul” asha cum este shi-l accept – ynseamna k-l merit.

  • Reply Daniela 28 November 2009 at 19:18

    Poate mi-ar deschide ochii ? Toti din jurul tau, incepind cu parintii, religia, societatea î-ţi insufla ca odata acceptind ceva, ti-ai luat crucea in spinare si fii buna si du-o pina la capat. Si tu mergi ca vaca ce este preocupata sa pasca mai mult ca sa faca lapte mai mult caci are de hranit urmasii de acasa, stapinii cu toata familia, dar si sa ramina ceva pentru vinzarea la piata. Si asa zi de zi.
    Tot timpul ma framinta de ce Dumnezeu a lasat ca vaca noaptea sa rugume la voie tot ce a consumat pe parcursul zilei si am inteles ca numai noapte nimeni nimic nu vrea de la ea.
    Copiii dorm satui si linistiti, barbatul sforae satisfacut , in casa e lineste si numai tu inchizi ochii si iti permiti sa-ti desfaci aripile si sa zbori spre visele tale unde esti Eva in gradina raiului.
    Desigur ca merit mai mult, i-aş raspunde, dar …..

  • Reply camelia 30 November 2009 at 10:47

    haha..pai nu-i face nimic..doar i-as da dreptate..

    daca omul cu care traiesc e un bou..inseamna ca eu sunt o mare “toreadoare”..si ma joc cu el pana il dobor..
    si sigur ca merit ceva mai bun..doar nu era el unicul bou din lume..mai sunt si altii care trebuiesc rapusi..

  • Reply Z.M. 30 November 2009 at 11:03

    Nu ias face nimic. Viata m-a invatat sa-i ascult pe toti fara ca sa am ceva emotii sau iesiri. Doar as asculta mesajul ei si dupa aia as face unele concluzii spre apus s-au rasarit. Viata mea e proprietate privata si toate miscarile care le fac eu sunt chemarile inimii asa ca daca stau cu cineva alaturi pe care nu-l merit asa mi-a dictat inima si sufletul, si eu voi hotari merit mai mult sau mai putin(cu mici influente). Cite defecte nu ar avea persoana cu care stau alaturi, atita timp cit eu sunt implinita si viata mea e linistita e ok. Viata va arata daca merit mai mult sau nu.
    Si mai este un banc cu care as raspunde la replica doamnei Arbatova:
    2 baieti vazind o femeie necajita care ducea de funie un magar au hotarit sa-si bata joc de ea si au salutato
    -Buna ziua mama magarului.
    La care femeia a raspuns
    -Buna sa va fie inima feciorasii mei.
    O zi buna la toti! 🙂

  • Reply Mary 30 November 2009 at 12:02

    Eu ias raspunde acelei feministe incurabile:”Ce mai conteaza parerea ta, pentru tine toti barbatii doar sunt boi, nui asa?”, sau “toti oamenii au defecte, inclusiv barbatii, eu pe al meu l-am luat anume cu aceste defecte care il fac sa fie bou,pentru ca stiu cum sa le fac fata si am ac de cojocul lor…”, sau “decit curvar mai bine bou…”.

  • Reply Tatiana 30 November 2009 at 13:29

    consider ca sunt 2 optiuni (deja ea isi alege):

    1. Savureaza, pentru ca tu nu poti fi bou.
    2. Vreai sa fii partenera mea, pentru ca sa te simti si tu bou (in roulu sotului tau).?

    :P:P Merci frumos.

  • Reply fega 1 December 2009 at 01:27

    …bou la bou trage…

  • Reply 9.37 1 December 2009 at 12:43

    IiI-asi spune ca vreau la Arbatova, dar nu am bani, ca sa-mi cumpar un bilet.

  • Reply Vicky 1 December 2009 at 15:45

    Ce i-ai face unei feministe, care ti-ar spune ca omul cu care traiesti este un bou, iar tu meriti mult mai mult de la viata?
    La o asemenea afirmatie as raspunde cam asa: “Ai vreo idee mai buna? Poate imi faci si mie cunostinta?”:)

  • Reply lilia 1 December 2009 at 22:45

    da blin, nu vreau bilet, SINCER ! vreau sa zic ca femeile tre sa fie un pic mai sincere, realiste , sa se descatusheze de inhibitii atunci cind e cazul. sa invete pin` la urma urmei din practica altora shi sa nu fff capu` scuza, da~ m-am enervat Nata!
    Ce i-ai face unei feministe, care ti-ar spune ca omul cu care traiesti este un bou, iar tu meriti mult mai mult de la viata?
    -eu cred ca doar un vaca poate sa zica unei altei vaci asemenea lucruri…shi aia sa ramana entuzismata, ori nu s-ar ivi asemenea discutii intre femei ….p.s. atunci cind respecti o persoana nu mai bagi karikaturii feministe…

  • Reply tasham 2 December 2009 at 11:57

    who cares???? 🙂 i-as spune ca pentru moment “Boul” acesta ma face fericita (de altfel de ce as sta cu el??), iar miine cine stie ce va aduce clipa??? poate un “Bou” mai aratos 🙂 piramida lui maslow 🙂 principalul ca ambii parteneri isi satisfac necesitatile reciproce si aici nu vorbesc de primele 2 trepte (am in vedere a piramizii sau piramidei? :))

  • Reply romina 2 December 2009 at 16:17

    pina la urma cred ca as asculta ce ”suport” are aceasta afirmatzie… doar nu intilnesti in fiecare zi o feminista ”inraita”….

  • Reply Alina 3 December 2009 at 02:19

    La aceasta intrebare, nu as raspunde. As propune sa se scimbam cu locurile cu femenista macar pe o luna, ca sa se simta si ea fericita linga un barbat, daca crede ca toate femeile traiesc cu boi, care nu-i merita. Ca nici noi-femeile, nici ei-barbatii , nu suntem perfecti.Ea pur si simplu este invidioasa si de aia asa vorbeste. Sper ca peste o luna, parerea ei se va scimba, sau eu imi schimb “boul” pe iepuras.

    P.S. asa si am procedat 5 ani in urma, am schimbat barbatul-bou,care nu ma merita pe un iepuras dragut, pe care illl ADOR!!!!!!

  • Reply Alexandra 3 December 2009 at 10:02

    Atita timp cit ma simt bine linga el, zic ca este boul potrivit alaturi de care iau de la viata tot ce-mi doresc: libertate, nebunie, pasiune si in curind fericirea de a fi mama,…..si pentru asta il iubesc.

  • Reply Daria 3 December 2009 at 12:09

    Ca raspuns la intrebarea in jurul careia sunt atitea afirmatii si dezacorduri as spune ca, fiecare i-si faureste viata alaturi de persoana draga dupa nivelul de inteligenta, adica daca pentru unii este absolut normal sa fii subjugata de sot, pe cind altele i-si pun EU-l propriu in capul mesei, care pina la urma oricum nu ajung la nimic si urasc batbatii din cauza ca nu le atrag atentie Cum a afirmat si vestitul psiholog dr. John Gray “barbatii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus”, o femeie desteapta niciodata nu va spune ca barbatul de linga ea este un bou, ba din contra ar face tot posibilul ca acest barbat sa inteleaga ca Ea este pentru dinsul este unica persoana din univers. Iar daca o femeie devine stimata, respectata si iubita ea nu are cum sa nu aiba aceleasi drepturi ca si barbatii, ba cred ca in acest caz ele au si mai multe facilitati decit barbatii.

  • Reply margareta 3 December 2009 at 21:50

    Feministe , dupa mine, sunt acelea femei care inca nu si-au gasit barbatul sau. Eu din experienta mea de viata am inteles ca in cuplu totdeauna se merita unul pe altul. Atita timp cit doi sunt impreuna ei sunt unul pentru altul.Stiti vorba din popor- cum e tanda asa-i si manda.
    Asta e ce tine de aceea daca cineva mi-ar spune ca sotul meu e un bou. La ceea ca eu merit mai mult… poate, dar daca Domnul mi-a dat asta, asta o merit. Pentru mine nu in ultimul rind conteaza cine imi spune astea, ca de aici eu fac concluzie, cine imi e prieten si cine nu.

  • Leave a Reply