De-ale mele

UMBRELA CARE MEREU MĂ SALVEAZĂ

Acesta nu este un articol plătit și nimeni nu ma rugat să-l postez. Pur și simplu, atunci când mi se întâmpla niște lucruri care mă uimesc plăcut, eu caut să fac așa ca să afle cât mai multă lume despre ele. Pentru că dacă noi vrem să fim înconjurați de cât mai multe lucruri bune, atunci trebuie să contribuim la înmulțirea lor. De fapt, acest articol este și o mulțumire. Acuș vă spun pentru ce.

Ca de obieci, și în acest an, organizând evenimente, am avut nevoie de spoturi video pentru promovarea lor. Numai că bugetele de evenimente sunt prea mici ca să îți poți permite ceva sofisticat. Totodată, nici nu aș fi vrut să dau un simplu spot din imagini video, lipite la computerul de acasă. Și de data asta, Serge Zanoagă, de la Umbrela Studio, m-a contactat să mă întrebe dacă mă poate ajuta cu ceva. Iar eu, având foarte multă treabă, i-am răspuns că neapărat voi avea nevoie de ajutor, dar să mă lase să mă eliberez puțin de Lavender Fest. Umbrela nu m-a lăsat în pace și timp de 3 săptămâni m-au tot bombardat cu telefoane, întrebându-mă când mă eliberez ca să planificăm spotul pt Ia Mania. M-am eliberat. Mi-au dat să completez un formular în care ar fi trebuit să răspund la câteva întrebări, pentru a fi conceput ulterior textul pentru  spot. Eu am zis că nu am timp să completez formularul. Ei s-au purtat cu mine de parc aș  fi un pacient dificil, care refuză tratamentul, dar care trebuie oricum tratat. În loc să renunțe, m-au sunat și au insistat să completăm formularul împreună prin telefon. În câteva zile a venit textul spotului.

Au urmat câteva mesaje prin mail, cu diverse clarificări despre muzică, informații adiționale, fiecare mesaj încheindu-se cu o imagine grafică care indica la ce etapă de lucru este proiectul meu. Ceva de genul acesta…

40abc7ee-fccd-4158-865d-729fd6bffedbA venit ziua cu pricina, când a fost gata spotul Ia Mania. L-am văzut, am revenit cu câteva comentarii. Până seara, toate au fost redactate.

Spotul a fost plasat pe net. Mulțumirile nu au întârziat să apară. Colaborarea se putea considera încheiată. Când colo, pe ultima sută de metri, mai apare un logo, trebuie schimbat textul, vocea reînregistrată. Apoi, peste  câteva zile, mai apare o trupă nouă, un nume nou de introdus în spot.  Toate schimbările au fost introduse ori de cât ori a fost nevoie, fără reticențe sau  întârzieri. Presupun că procesul acesta de editări interminabile este destul de enervant. Eu însă am primit tot timpul doar mesaje cu zâmbete.

Cu 2 zile înainte de eveniment mă pomenesc deloc mulțumită de pachetul de jingle-ri grafice pentru ecranele de la festival produse de altcineva. Iar sun la Umbrela. Iar îi rog frumos. Iar nu mă refuză. Într-o zi și jumate, pachetul de jingle-ri pentru festival a fost livrat, iar Irina, care m-a răbdat atâta, mi-a mai trimis și un mesaj în care mi-a mulțumit pentru colaborare, zâmbindu-mi așa la fiecare final de mesaj.

umbrela

Dar voi, ați avut experiențe de lucru asemănătoare cu echipe din Moldova? Vă întreb pentru că aș vrea cu toții să-i sprijinim cu o vorbă bună, cu o recomandare, pe cei care-și fac bine treaba. Cred că, obișnuiți fiind, să trăim și să muncim într-un mediu nezâmbitor și neprietenos, atunci când ni se întâmplă să colaborăm cu alți oameni și să remarcăm mici detalii, simple, firești, creative și foarte necesare în colaborarea cu clienții, asta nu are cum să nu bucure. Pentru că anume aceste mici detalii de politețe, simț al umorului, șmecherii menite să binedispună, fac totul și ar trebuie să facă parte din codul oricărei companii.

În altă ordine de idei, dacă aveți nevoie de promovare (cine nu are nevoie de promovare?), dar nu dispuneți  de suficiente resurse pentru un spot video, comandați la Umbrela un spot grafic animat. Eu chiar și numărul de telefon vi-l las aici, ca să nu spuneți că nu l-ați putut găsi: 078 000 320

De fapt, comandând acest spot până la 31 august veți primi nu doar un spot, ci o tonă de emoții pozitive și un sac întreg de alte beneficii pe care le veți putea folosi ca să vă promovați afacerea. Umbrela tocmai are o campanie promoțională DOAR PÂNĂ PE 31 AUGUST și e foarte ademenitoare.  Aici putețți găsi toate detaliile: 1+1=11 – OFERTĂ GREU DE REFUZAT.

Ooameni și calitatea muncii lor construiesc reputația unui brand. Felicitări Serge și întreaga echipă Umbrela, pentru încă un client satisfăcut, gata să pună o vorbă bună pentru voi.

Comentarii

Previous Post Next Post

No Comments

Leave a Reply